Inscripció Accions Formatives
Per a fer la inscripció a les Accions Formatives, cal emplenar aquest formulari
Comunicació (AF9)
Identificar els aspectes bàsics de la comunicació en les interaccions personals i en els missatges escrits. La importància del llenguatge i dels aspectes paraverbals i visuals. Presentació
Hores: 1 sessió de 5 hores
Creixement Personal (AF8)
Exercici d’autoconeixement per a identificar fortaleses d’impuls del negoci. Gestió de les emocions, tècniques de creativitat i increment de la seguretat personal.
Hores: 1 sessió de 5 hores
Networking (Treball en xarxa) (AF7)
Conceptualitzar el Networking com una forma de aprofitar els contactes a nivell comercial . Desenvolupar les habilitats de necessàries per fer un bon networking a través de técniques i eines que ajuden a gestionar el Capital Relacional com base per la construcció de relacions comercials de valor que aportin resultats
Hores: 10 hores (2 sessions de 5 hores)
Elaboració de pressupostos i gestió econòmica (AF6)
Elaborar i interpretar els estats financers de l’empresa per a realitzar una anàlisi econòmica de l’activitat i tenir control de la mateixa. Saber dissenyar un quadre de comandament. Elaborar pressupostos per a clients i Conèixer els principals productes financers. Presentació
Hores: 15 hores (3 sessions de 5 hores)
La gestió eficaç del temps (AF5)
Identificar els principals elements que influeixen en la gestió del temps. Distingir el que és urgent i el que és important. Planificar en funció de l’estratègia definida i disposar de recursos de suport per a ser més eficients. Presentació
Hores: 1 sessió de 5 hores
Gestió Comercial i Atenció al Client (AF3)
El Model Comercial d'una empresa és una part fonamental que determina el seu èxit en el mercat. El Pla de màrqueting serà la base per a dissenyar les accions comercials a desenvolupar per arribar als cients objectiu. Realitzarem una anàlisi dels coneixements de tècniques de gestió comercial i vendes necessaris per a definir la segmentació, carterització, creació de canals de distribució, organització i procés de captació i fidelització de clients.
Hores: 15 h (3 sessions de 5 hores)
Màrqueting Digital (AF4)
Es realitzarà una visió global dels recursos i tècniques, adaptades als diferents sectors i tipus de negoci, per tal de poder definir una estràtegia específica pels assistents.
Hores: 5 h presencials
Administració de l'Activitat (AF2)
BLOC Nº 1 L’AUTÒNOM: FISCALITAT, SEGURETAT SOCIAL I BONIFICACIONS. DIA 23 de setembre, de 9 a 14 h.
BLOC Nº 2 L’AUTÒNOM: ELS CONTRACTES I ELS DOCUMENTS DEL TRAFIC ECONÒMIC (L’ALBARÀ, LA FACTURA, LA COMANDA, ETC. COM RESOLDRE ELS CONFLICTES? L’ARBITRATGE, LA MEDIACIÓ, ELS SERVEIS JURÍDICS). DIA 30 de setembre de 9 a 14 h.
BLOC Nº 3 LA LLEI DE PROTECCIÓ DE DADES. INTERNET I LEGALITAT (WEB, VENTA ONLINE, ETC). LA MARCA, EL NOM COMERCIAL I EL SEU REGISTRE. DIA 7 d’octubre de 9 a 14 h
Hores: 15 h presencials
Gestió de l'activiitat econòmica (AF1)
La Gestió de l’Activitat Econòmica implica haver identificat i definit els aspectes fonamentals del negoci. Saber planificar l’activitat i disposar dels indicadors de seguiment adequats per a prendre decisions.
Hores: 5 h presencials i seguiment de les pràctiques al campus virtual
El Pla de Tresoreria (OB2)
Realitzar un pla de tresoreria i d’inversió és bàsic per a identificar i planificar les necessitats financeres futures i poder fer una recerca de finançament efectiva.
Cal diferenciar ingressos/cobraments i despeses/pagaments i gestionar els terminis de cobrament i de pagament per tal de poder afrontar tots els pagaments i anticipar-nos al màxim a les necessitats financeres futures o rendibilitzar els excedents.
Hores: 4h presencials i seguiment de les pràctiques al campus virtual
Conèixer el Resultat de l’Activitat (OB1)
El compte de resultats ofereix informació de la capacitat de generar beneficis de l’empresa. L’estructura del Balanç (les inversions “Actius” i el seu finançament “Passiu”) incideix en el Resultat Net. A aquesta Acció Formativa s’ofereixen el coneixements necessaris per a analitzar els resultats d’una empresa i prendre decisions a partir dels diferents ratis de rendibilitat
Hores: 4 hores presencials i seguiment de les pràctiques al campus virtual